Simply Blond


Deze les is gemaakt in PSP X2 .
De elementen komen afzondelijk van internet.
Alle credits gaan naar de maaksters van de mooie elementen.
 
Benodigdheden:
Neem een mooie tubes van je zelf.
 
Tubes is van Keith Garvey
Hier
 
Matrialen
Hier te downloaden
  
Werkwijze.
  
Dit is een Easy Tag les.
 
Open de matrialen.
Zet alles in PSP.
Neem een mooie tube van je zelf.
Open een nieuwe afbeelding 700-700 wit.
Activeer je achtergrond--kopieren plakken als nieuwe laag staat goe.
Activeer je masker--kopieren plakken als nieuwe laag staat goed.
Activeer je achtergrond2--kopieren plakken als nieuwe laag staat goed.
Activeer je frame--kopieren plakken als nieuwe laag,staat goed.
Activeer je struik--kopieren plakken als nieuwe laag,zet links naast frame.
Activeer je 3lelies--kopieren plakken als nieuwe laag,zet links op de struik--zet op luminatie oud.
Activeer je blaadjes--kopieren plakken als nieuwe laag,zet onderaan op frame.
Activeer de lelies--kopieren en plakken als nieuwe laag-zet op de blaadjes--luminatie oud.
Activeer de schelp--kopieren en plakken als nieuwe laag-zet links onder--kijk voorbeeld
Dupliceer deze laag afbeelding spiegelen.
Activeer het blaadjes1--kopieren en plakken als nieuwe laag-zet rechtsboven op frame.
Activeer het deco--kopieren en plakken als nieuwe laag-zet rechts op de blaadjes1.
Neem je tubes kopieren plakken als nieuwe laag.
Ik neem aan dat je weet hoe dat moet.
Zet deze mooi neer,als nodig is wissen.
Kijk of alles naar wens staat--anders even kijken naar voorbeeld.
Ik haal de witte achtergrond weg(hoeft niet).
Samenvoegen--zichtbare lagen samenvoegen.
Dan opslaan als pngfile--anders opslaan als jpg.
Nu nog je naam en verkleinen naar keus.
 
Klaar is je Tag.
 
Veel plezier met het maken van de les.
 
Groetjes Lisa.
   
ŠIk heb deze les gemaakt met veel zorg en toewijding.
Mochten er toch overeenkomsten zijn berust dit
op louter toeval.Veel pezier met deze les.
Er staat Copyright op al mijn lessenŠ
Wil je deze les linken mail me even.
  
Copyright© Lisa Creations.All right reserved.