Spring Time
Deze les is gemaakt in PSP X6 .
De elementen komen afzondelijk van internet.
Alle credits gaan naar de maaksters van de mooie elementen.
Benodigdheden:
Neem een mooie tubes van je zelf.
Deze tubes is van NT_Designe.
Hier
Matrialen Hier
Werkwijze.
Open de matrialen.
Zet alles in PSP.
Neem een mooie tubes van je zelf.
Open een nieuwe afbeelding 700-700 wit.
Activeer je masker--kopieër en plak schuif iets naar beneden.
Activeer je bolletjes--kopieër en plak schuif naar boven zie voorbeeld.
Activeer je frame--kopieër en plak staat goed.
Activeer je blad1--kopieër en plak zet links op frame zie voorbeeld.
Activeer je groen--kopieër en plak schuif iets naar boven zie voorbeeld.
Activeer je blad2--kopieër en plak zet rechts op groen zie voorbeeld.
Activeer je hout--kopieër en plak zet rechts op op groen zie voorbeeld.
Activeer je wittebloem--kopieër en plak zet rechts op het hout zie voorbeeld .
Activeer je boterbloem--kopieër en plak links op groen iets naar boven zie voorbeeld.
Activeer je sering--kopieër en plak zet links op boterbloem zie voorbeeld.
Activeer je grint--kopieër en plak zet onder het frame zie voorbeeld.
Activeer je cluster--kopieër en plak zet onder op het frame zie voorbeeld.
Activeer je deco--kopieër en plak zet rechts op wittebloem zie voorbeeld.
Activeer je kar--kopieër en plak zet links onder de sering zie voorbeeld.
Activeer je Ladybug--kopieër en plak zet links op sering zie voorbeeld.
Dupliceren en zet hem recht op de tak.
Activeer een mooie tubes,kopieren plakken als nieuwe laag.
Kijk of alles naar wens staat--anders even kijken naar voorbeeld.
Samenvoegen alles samenvoegen en opslaan als jpg.
Nu nog je naam en verkleinen naar keus.
Klaar is je Tag.
Veel plezier met het maken van de les.
Groetjes Lisa.
© Lisa 11-02-2015 ©
©Ik heb deze les gemaakt met veel zorg en toewijding.
Mochten er toch overeenkomsten zijn berust dit
op louter toeval.Veel pezier met deze les.
Er staat Copyright op al mijn lessen©
Wil je deze les linken mail me even.
Copyright© Lisa Creations.All right reserved.
| |